Friday 19 April 2024 - جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

تجلیل از رانندگان نمونه تاکسی همزمان با روز حمل و نقل

پیامک : ۳۰۰۰۷۶۵۴۳۲۱۷۶۹

تاریخ انتشار: 27 آذر 1397 - 8:59 ق.ظ
کد خبر: 22141

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر صفادشت ؛شب گذشته مراسم تجلیل از رانندگان اتوبوس ها و  تاکسی های درون شهری همزمان با ۲۶ آذر روز حمل و نقل در محل سالن همایش شهید شکری فرهنگسرای بعثت شهرداری صفادشت با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر،شهردار ، امام جمعه بخش صفادشت و همچنین رئیس پلیس راه صفادشت برگزار شد. در این مراسم کریمی شهردار صفادشت اذعان داشت :بی تردید بهبود وضعیت حمل و نقل برون شهری و رضایت خاطر شهروندان از امر خدمات رسانی از سوی تاکسی داران قسمت قابل توجهی از امنیت روانی خانوادگی واجتماعی شهر را تأمین می نماید زیرا که استفاده از تاکسی به عنوان یک وسیله نقلیه ایمن، سریع و به عنوان حمل و نقل عمومی در برنامه کاری  شهروندان در طول هفته قراردارد.
وی،افزود:با رعایت تعهدات رانندگان و منشور اخلاقی و مسائل مربوط به حمل و نقل شهری،سعی گردد تا حقوق مسافر و تکالیف راننده رعایت و در مقابل آن وظایف مسافردر قبال راننده تاکسی و دیگر مسافرین لحاظ گردد.

حجت السلام حسینی امام جمعه بخش صفادشت نیز در این جلسه با گرامیداشت ایام سوگواری وفات حضرت معصومه (س) و همچنین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام(ره) ، ۲۶ آذرماه را بعنوان یکی از روزهای ملی و حماسی ملت ایران در تجدید میثاق با آرمانها بنیانگذار کبیر انقلاب برشمرد و افزود تمایل مردم به استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی در گرو میزان رضایتمندی آنها دانست و گفت : رعایت حریم شهروندی و حفظ آداب اسلامی و اجتماعی در حین انجام کار یکی از تعهداتی است که رانندگان موظف به انجام آن هستند .

در ادامه مراسم ،ضمن تقدیم ۲ حلقه لاستیک از طرف شورای اسلامی شهر و شهرداری صفادشت به تمامی رانندگان سازمان حمل و نقل صفادشت، از رانندگان نمونه نیز با تقدیم لوح سپاس و هدیه تقدیر بعمل آمد .

ارسال دیدگاه

صفحه نخست درباره ما تماس با ما ارسال گزارش RSS

پیوندها





info@shora-safadasht.ir

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شورای اسلامی شهر صفادشت است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است