Tuesday 23 April 2024 - سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

راهپیمایی ۱۳ آبان در صفادشت برگزار شد

پیامک : ۳۰۰۰۷۶۵۴۳۲۱۷۶۹

تاریخ انتشار: 13 آبان 1397 - 12:40 ب.ظ
کد خبر: 21592

 

 

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر صفادشت؛ رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر صفادشت و مسئولین شهری به همراه دانش آموزان، دانشجویان و قشرهای مختلف مردم شهر با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان بار دیگر پایبندی خود را به آرمان های انقلاب اسلامی و لبیک به ندای امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب به نمایش گذاشتند.
مراسم ۱۳ آبان در صفادشت همزمان با سراسر کشور ساعت ۹٫۳۰ صبح ازمقابل مصلی نماز جمعه بخش صفادشت آغاز شد و با تجمع راهپیمایان در گلزار شهدای گمنام صفادشت  ادامه یافت.
شرکت کنندگان در این مسیر با در دست داشتن پلاکاردهایی بر ضرورت تداوم مبارزه با ظلم و حمایت از مظلومان جهان تاکید کرده و با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» ، «مرگ بر اسرائیل» ، «الله اکبر» ، «لبیک یا خامنه ای» ، «هیهات من الذله» و «رهبر اگر فرمان دهد غسل شهادت می کنیم» بار دیگر ضمن ابراز انزجار خود از استکبار جهانی، نابودی آمریکای جنایتکار را خواستار شدند.
حجت السلام والمسلمین حاج آقا حسینی امام جمعه محترم صفادشت به عنوان سخنران مراسم ۱۳ آبان در صفادشت گفت: سخنان اخیر دولاند ترامپ رئیس جمهوری آمریکا نشان داد که اقتدار کشور به حدی است که آمریکا احساس خطر می کند.
ایشان افزود: جمهوری اسلامی ایران یک مدل رفتاری و الگویی برای کشورهای دیگر است.

لازم به توضیح اینکه در انتهای راهپیمایی روز مبارزه با اسکتبار جهانی در بخش صفادشت با قرائت قطعنامه سراسری ویژه ۱۳ آبان پایان یافت.

 

ارسال دیدگاه

صفحه نخست درباره ما تماس با ما ارسال گزارش RSS

پیوندها





info@shora-safadasht.ir

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شورای اسلامی شهر صفادشت است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است