Friday 29 March 2024 - جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مراسم گرامیداشت روز ملی روستا و عشایر در شهرستان ملارد برگزار شد

پیامک : ۳۰۰۰۷۶۵۴۳۲۱۷۶۹

تاریخ انتشار: 16 مهر 1397 - 9:18 ق.ظ
کد خبر: 21307
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر صفادشت، همزمان با ۱۵ مهر روز ملی روستا و عشایر، مراسمی با حضور توکلی کجانی سرپرست فرمانداری، حجت الاسلام حسینی امام جمعه ، پرندوار مدیر کل امور روستائی و شوراهای استانداری تهران، حسینی رئیس شورای اسلامی شهر صفادشت ،خانواده های معظم شهدای روستائی، اعضای شوراهای اسلامی روستاها، دهیاران و جمعی از روسای ادارات برگزار شد.
در این مراسم روسای شوراهای اسلامی بخش مرکزی و صفادشت و نماینده تعاونی عشایری شهرستان ملارد در سخنانی به بیان مسائل و مشکلات مربوط به روستاها و عشایر این شهرستان پرداختند.
حجت الاسلام حسینی نوری امام جمعه شهرستان ملارد در این مراسم، اعتبارات تخصیصی به دهیاری ها از محل بودجه ارزش افزوده را فرصت خوبی برای آبادانی و توسعه روستاها دانست که باید به نحو مطلوب مدیریت و هزینه شود..
به گفته نماینده عشایری شهرستان ملارد ،این شهرستان دارای ۳۵۰ خانوار عشایری است که اکثر آنها در دهستان اخترآباد ساکن می باشند. وی در ادامه به مشکل تردد بین مناطق ییلاق و قشلاق عشایر، عدم وجود میدان عرضه دام و افزایش قیمت نهادهای دامی اشاره نمود.
در این جلسه پرندوار مدیر کل امورشوراها و روستائی استانداری تهران و توکلی کجانی سرپرست فرمانداری شهرستان هم  به ایراد سخن پرداختند. تلاش برای تقویت هویت روستائی و جلب رضایت روستائیان با بهره مندی از ایده های نو از مواردی بود که این مسئولان به آنها اشاره نمودند.
پیامک : ۳۰۰۰۷۶۵۴۳۲۱۷۶۹
ارسال دیدگاه

صفحه نخست درباره ما تماس با ما ارسال گزارش RSS

پیوندها





info@shora-safadasht.ir

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شورای اسلامی شهر صفادشت است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است