Friday 29 March 2024 - جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مراسم گردهمایی اقوام غرب استان تهران به روایت تصویر

پیامک : ۳۰۰۰۷۶۵۴۳۲۱۷۶۹

تاریخ انتشار: 11 دی 1397 - 10:04 ق.ظ
کد خبر: 22279

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر صفادشت ؛روز گذشته مراسم گردهمایی اقوام غرب استان تهران با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و ۱۵ نماینده مجلس با هدف ارائه راه‌حل‌های عملیاتی جهت رفع مشکلات با بهره‌گیری از ظرفیت اقوام مختلف در شهرقدس برگزار شد.

شهرستان‌های‌ غرب استان تهران به سبب مهاجرپذیر بودن طیف وسیعی از اقوام مختلف را شامل می‌شوند از سوی دیگر به سبب کمبود امکانات و زیرساخت‌های رفاهی جزو مناطق محروم کشور به شمار می‌آیند، از این‌رو توجه به ظرفیت اقوام در این مناطق و همچنین توجه به مشکلات آن به ویژه از سوی نمایندگان اهمیت بسیاری دارد.

بر این مبنا گردهمایی اقوام غرب استان تهران با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و ۱۵ نماینده مجلس که عموماً از نمایندگان اقوام مختلف کشور بودند در شهرقدس برگزار شد تا با همفکری نمایندگان و مسئولان استانی و شهرستانی راه‌حل‌های عملیاتی برای بهره‌گیری مناسب از این ظرفیت جهت رفع محرومیت‌های مناطق و شهرستان‌های غرب استان تهران استفاده شود.

گفتنی است در این همایش بزرگ سید علی حسینی رئیس شورای اسلامی شهر و همچنین کریمی شهردار صفادشت و انصاری بخشدار بخش صفادشت نیز حضور داشتند .

ارسال دیدگاه

صفحه نخست درباره ما تماس با ما ارسال گزارش RSS

پیوندها





info@shora-safadasht.ir

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شورای اسلامی شهر صفادشت است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است