Thursday 25 April 2024 - پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

آئین رونمایی از سامانه اشتغال شهرک صنعتی غیردولتی صفادشت برگزار شد

پیامک : ۳۰۰۰۷۶۵۴۳۲۱۷۶۹

https://www.instagram.com/shora5news

تاریخ انتشار: 25 اسفند 1399 - 9:07 ق.ظ
کد خبر: 24556

 

 

آئین رونمایی از سامانه اشتغال شهرک صنعتی غیردولتی صفادشت برگزار شد

 

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر صفادشت؛ آئین رونمایی از سامانه اشتغال شهرک صنعتی غیردولتی صفادشت با حضور حسینی رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر صفادشت ، حجت الاسلام و المسلمین خوبرو امام جمعه بخش صفادشت، انصاری بخشدار صفادشت ، کریمی شهردار صفادشت و دیگر مسئولین برگزار شد.
در ابتدای این جلسه رهگذر ضمن خیرمقدم به میهمانان گزارشی درخصوص میزان اشتغال در شهرک صنعتی صفادشت ارائه نمود و ابراز داشت: یکی از دغدغه های مدیران صنایع مستقر در شهرک صنعتی غیردولتی صفادشت جذب نیروی کارآمد و به خصوص بومی جهت توسعه کیفی و کمی مجموعه های خود میباشد و متاسفانه از آن طرف جوانان بسیاری نیز جویای کار بوده و همه روزه با مراجعه به مسئولین محترم به دنبال اشتغال میباشند. از این رو تصمیم گرفتیم جهت ارتباط مستقیم دوطرف سامانه ای راه اندازی کنیم تا کارجو و کارفرما به سهولت بتوانند ظرفیت جذب و اشتغال خود را شناسایی کنند.
ایشان در ادامه توضیحاتی درخصوص روند کار با سامانه طراحی شده عنوان نمود و بیان داشت: یکی از مسائل اصلی درخصوص این کار مهم اطلاع رسانی آن میباشد که از مسئولین محترم درخواست داریم تا ما را در این امر یاری نمایند.
بخشدار صفادشت نیز درسخنانی ضمن تشکر از راه اندازی این سامانه ابراز داشت: فرهنگ کار باید بیش از پیش بین جامعه رواج داشته باشد تا جایی که ضرورت کار و تلاش و پرهیز از پشت میز نشینی به یک عادت تبدیل شود.
حجت الاسلام خوبرو نیز با تقدیر از این کار مهم و ضروری عنوان داشت: راه اندازی این سامانه کار بسیار مفیدی برای نیروهای جویای کار است هرچند که این مهم باید زودتر از این انجام میشد. وی افزود: باید فرهنگ کار به گونه ای رواج پیدا کند که نیروها کار را برای خود عار ندانند که این وظیفه آموزش پرورش است.
در ادامه کریمی شهردار صفادشت با ثبت اطلاعات بصورت نمادین از این سامانه رونمایی کرد.
گفتنی است این سامانه از امروز بصورت بیست و چهار ساعته و به آدرس www.job.safadashtiec.ir در دسترس خواهد بود.

 

 

 

 

ارسال دیدگاه

صفحه نخست درباره ما تماس با ما ارسال گزارش RSS

پیوندها





info@shora-safadasht.ir

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شورای اسلامی شهر صفادشت است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است