Thursday 25 April 2024 - پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

اصلاح ماده واحده حصارکشی باغات و اراضی زراعی درمجلس پیگیری می شود.

پیامک : ۳۰۰۰۷۶۵۴۳۲۱۷۶۹

تاریخ انتشار: 20 آبان 1395 - 9:42 ق.ظ
کد خبر: 16281

                  روابط عمومی شهرداری صفادشت- نماینده مردم شهریار،قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی گفت:اصلاح ماده واحده حصارکشی باغات و اراضی زراعی از ضرورت هایی است که از سوی برخی نمایندگان پیگیری می شود.

محمد محمودی شاه نشین در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به لزوم حفظ و حراست اصولی و منطقی از باغات و اراضی زراعی اظهار داشت:برخی قوانین نه تنها حراست از باغات و زمین های کشاورزی را تسهیل نمی کند، بلکه بر بار مشکلات زارعان و باغداران افزوده است.نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی گفت:یکی از دغدغه های اصلی باغداران به حصارکشی اراضی، باغات و زمین های زراعی معطوف می شود که متأسفانه تحقق این امر با موانع و چالش های بسیار جدی و عمیقی مواجه است.

وی افزود:اصلاح ماده واحده مرتبط با حصارکشی ها از ضروریاتی است که از سوی برخی نمایندگان در حال پیگیری است و با به نتیجه رسیدن این موضوع، کمک بسیار شایانی به فعالان حوزه زراعت و باغداری خواهد شد.

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:مطالعات آمایش سرزمینی برای کشاورزان از دیگر گام های مثبت و سازنده ای به شمار می رود که با به ثمر نشستن آن از سوی دولت، ضمانت های مطلوب و شایسته ای برای خرید محصولات کشاورزی و زراعی فعالان این حوزه فراهم خواهد شد.

محمودی شاه نشین عنوان کرد:در قالب مطالعات آمایش سرزمینی برای فعالان حوزه زراعت و باغداری، مشخص می شود که در هر منطقه ای کدام محصول کشت شود و در چارچوب این ساز و کار با لحاظ شدن نیازسنجی های لازم و مقتضی، علاوه بر تأمین نیازها بر اساس اولویت ها، صرفه اقتصادی امر زراعت برای فعالان این حوزه نیز با افزایش مطلوب تری همراه خواهد شد.نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی گفت:بدون تردید تحقق و حصول سیاست های اقتصاد مقاومتی در کشور ضرورتی است که رفع کننده بسیاری از محدودیت ها، کاستی ها و چالش ها خواهد بود و یکی از پایه های اصلی این امر خطیر به فعالیت های زراعی و کشاورزی و تسهیل أن معطوف می شود.

وی یادآور شد: هر آن چه زمینه و بستر فعالیت در این حوزه ها تسهیل شود، امر خودکفایی و عملیاتی شدن سیاست های اقتصاد مقاومتی با سهولت هر چه بیشتری محقق خواهد شد./ ذوالفقاری

us6tyno17e2ygdquuind

پیامک  (۳۰۰۰۷۶۵۴۳۲۱۷۶۹)-رایانامه (shorayesafadasht@gmail.com)

us6tyno17e2ygdquuind

 

ارسال دیدگاه

صفحه نخست درباره ما تماس با ما ارسال گزارش RSS

پیوندها





info@shora-safadasht.ir

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شورای اسلامی شهر صفادشت است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است