Tuesday 19 March 2024 - سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

افتتاح پروژه فاز ۳ مرکز نگهداری و درمان اخوان در جمع مسئولان کشوری،استانی، شهرستانی وبخش وشهرصفادشت+گزارش تصویری

پیامک : ۳۰۰۰۷۶۵۴۳۲۱۷۶۹

تاریخ انتشار: 27 فروردین 1396 - 10:39 ق.ظ
کد خبر: 17685
                  به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ملارد : نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهور با همراهی استاندار تهران برای افتتاح دو پروه عمرانی از فاز ۳ مرکز نگهداری و درمان معتادان و ساختمان جدید فرمانداری به شهرستان ملاردسفر کرد.
 وی در ابتدای ورود با حضور در گلزار شهدای شهرستان به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.نهاوندیان در افتتاح پروژه فاز ۳ مرکز نگهداری و درمان معتادان در جمع مسئولان استانی و شهرستانی گفت: مجموعه اقدامات دولت و استانداری تهران منجر به افزایش ۲۵ برابری ظرفیت نگهداری و درمان معتادان نسبت به چهار سال پیش در این استان شده است.
رئیس دفتر رئیس جمهور افزود: پس از حساسیت هایی که سه ماه پیش در خصوص معتادان متجاهر در غرب استان تهران ایجاد شده بود ، مقرر شد برای حل مشکل اقدامات اساسی صورت بگیرد که از مهمترین آنها افزایش ظرفیت نگهداری مرکز بازپروری و حرفه اموزی اخوان ملارد بود.
وی افزود: استانداری تهران با پیگیری های ویژه ای که در این خصوص انجام داد موفق شد در مدت سه ماه، فاز ۳ این مرکز را به بهره برداری برساند که با بهره بردای از فاز ۳ این مرکز، ظرفیت نگهداری و درمان و حرفه آموزی معتادان متجاهر از ۵۲۰ نفر به ۸۵۰ نفر افزایش یافت که این اقدام منجر به افزایش ۴۰ درصدی ظرفیت این مرکز شد.
وی با اشاره به اینکه ظرفیت این مرکز ۲ هزار نفر است، افزود: با پیگیری های دفتر ریاست جمهور و استانداری تهران فاز های چهارم و پنجم این مرکز در سریع ترین زمان ممکن افتتاح خواهد شد.نهاوندیان با اشاره به اینکه برخورد قاطع نیروی انتظامی با توزیع کنندگان مواد مخدر در غرب استان تهران از دیگر اقدامات مهمی بود که منجر به افزایش رضایت عمومی در جامعه شد ، افزود:در منطقه ای که معتادان متجاهر سکنی گزیده بودند بوستانی افتتاح شد و یک آسایشگاه و گرمخانه هم چند ماه پیش به بهره برداری رسیده بود.
 IMG_8505 IMG_8719 IMG_8746 IMG_9590 IMG_9600 IMG_9606 IMG_9618 IMG_9633 IMG_9634 IMG_9646 IMG_9667

نظرات،دیدگاه ها ،انتقادات وپیشنهادات خودرا به شماره  ۳۰۰۰۷۶۵۴۳۲۱۷۶۹ 

صندوق پیام رسان شورای شهرصفادشت ارسال نمائید.

us6tyno17e2ygdquuind

رایانامه (shorayesafadasht@gmail.com)

us6tyno17e2ygdquuind

 

ارسال دیدگاه

صفحه نخست درباره ما تماس با ما ارسال گزارش RSS

پیوندها





info@shora-safadasht.ir

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شورای اسلامی شهر صفادشت است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است