Saturday 27 April 2024 - شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

امام جمعه صفادشت: نباید سلاح علم و دانش را کنار بگذاریم.

پیامک : ۳۰۰۰۷۶۵۴۳۲۱۷۶۹

تاریخ انتشار: 15 آبان 1395 - 10:35 ق.ظ
کد خبر: 16198

                روابط عمومی شهرداری صفادشت- حجت الاسلام حسینی ، امام جمعه صفادشت در سخنان خود در مراسم پایانی راهپیمایی شکوه مند یوم الله ۱۳ آبان در جوار گلزار شهدای گمنام صفادشت ضمن گرامی داشت این روز و تبریک به دانش آموزان و دانشجویان گفت: ۱۳ آبان روز  استکبار ستیزی است و استکبارستیزی ما تا روز ظهور حضرت مهدی(عج) ادامه خواهد یافت تا همه ما در کنار آن حضرت حکومت اسلامی را برقرار کنیم.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع دانش آموزان و دانشجویان در حسینیه امام خمینی(ره) سه آیه درباره استکبارستیزی را معرفی نمود. آیه ۱۰۲ سوره نسا و این مضمون که در کنار نماز با آن همه اهمیت و نیز دیگر عبادات، سلاح خود را در برابر دشمن کنار نگذاریم. سلاح نظامی ، سلاح دانش و سلاح بصیرت را باید حفظ نمود .

امام جمعه صفادشت بیان داشت: از لحاظ علمی باید غنی شویم ؛ چرا که دشمن یک روز دست روی علم می گذارد، یک روز روی دانش هسته ای و خواستار تعطیلی فعالیت های صلح آمیز هسته ای ماست. در کنار تمام عبادات نباید سلاح علم و دانش را کنار بگذاریم.دومین آیه ای که در خصوص استکبار ستیزی معرفی شد آیه ۲۹ سوره فتح بود که می فرماید” اشداء علی الکفار رحماء بینهم” . وی با اشاره به مضمون این آیه و فرمایش مقام معظم رهبری درباره  افرادی که شعار ” مرگ بر امریکا” را شعاری از روی تعصب می دانند بیان داشت : ایشان جاماندگان از انقلاب هستند چرا که “مرگ بر امریکا” در راستای استکبار ستیزی است.

امام جمعه صفادشت درباره معنای سومین آیه قرآنی در سوره فصلت” إن الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا تتنزل علیهم الملائکه”، در راستای استکبار ستیزی”  عنوان داشت: شما با ید بر انقلاب صبر و مقاومت کنید. اگر صبر ومقاومت کنیم خدای متعال به ما وعده پیروزی داده است.

حجت الاسلام حسینی در پاسخ به کسانی که تعظیم در برابر امریکا را موجب حل مشکلات کشور دانست گفت: آنان که منتظر ظهور و عزت و افتخار و فتح و پیروزی هستند باید در برابر دشمن استقامت کنند. قرآن می فرماید که استقامت در برابر دشمن مشکلات شما را حل می کنید و خداوند ملایکه را بر شما نازل می کند و بشارت به عزت می دهد.وی ادامه داد : امیدواریم با ادامه حرکت در لوای پرچمی که با خون شهدا برافراشته شده است به رهبری مقام معظم رهبری ، پرچم را به حضرت ولی عصر(عج) تحویل بدهیم.

us6tyno17e2ygdquuind

پیامک  (۳۰۰۰۷۶۵۴۳۲۱۷۶۹)-رایانامه (shorayesafadasht@gmail.com)

us6tyno17e2ygdquuind

 

 

ارسال دیدگاه

صفحه نخست درباره ما تماس با ما ارسال گزارش RSS

پیوندها





info@shora-safadasht.ir

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شورای اسلامی شهر صفادشت است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است