Friday 26 April 2024 - جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

برررسی وضعیت آب آشامیدنی شهر با حضور رئیس آبفای صفادشت

شورای اسلامی صفادشت درجلسه ای با حضور رئیس اداره آبفای صفادشت پیگیر وضعیت آب آشامیدنی شهرشد.

تاریخ انتشار: 18 شهریور 1400 - 11:12 ب.ظ
کد خبر: 24888

 

 

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرصفادشت ؛ با هدف بررسی وضعیت آب آشامیدنی شهر، شورای اسلامی با دعوت از براتی رئیس اداره آبفای صفادشت وضعیت فعلی ،آینده وفعالیت چاه های تامین آب آشامیدنی شهر را با حضور اعضای شوراوشهردار مورد بررسی قرارداد.

غلامحسین خدایار رئیس شورای اسلامی صفادشت در ابتدا ی جلسه عملکرد اداره آب را درسالجاری با توجه به تنش شدید آبی وقطع برق مطلوب بیان کرد وافزود،مراجعات مردمی نیز برای پیگیری کاهش چشمگیری داشته است.

خدایاراظهارداشت این عملکرد حاصل زحمات آقای براتی ومجموعه این اداره درچندسال اخیربوده است و وی ازمدیران پاسخگوی شهر می باشد.

رئیس شورای صفادشت در پایان صحبت های خودخاطرنشان کرد در زمینه شکستگی ها واعلام آن مشکلاتی وجود داشته که امیدواریم این مشکل نیزبا یک برنامه ریزی به نحو مطلوب برطرف گردد ودراین جلسه نیز جویای وضعیت چاه های فعال ،کم آب ودرآستانه خشکی خواهیم بود تا با اقدام به موقع درآینده شهروندان با مشکل رو برو نشوند.

درادامه جلسه اعضای شورا هرکدام به نوبه خود به بیان نقطه نظرات پرداختند ودر زمینه مراجعات مردمی با موضوع شکستگی های لوله در نقاط مختلف شهر و واگذاری انشعابات قانونمندصحبت نمودندوکریمی شهردارصفادشت نیز موضوع تامین آب را مهمترین مسئله عنوان نمود وافزود باید با همفکری هم آینده آبی شهر را تضمین کنیم ودرکنار آن مشکلات فنی مربوط به اجرای شبکه فاضلاب را نیز مورد بررسی وبا کمک مسئولین رفع کنیم.

در پایان جلسه براتی رئیس اداره آب هم گزارشی از روند آبرسانی ارائه واز مشکلات روبری این اداره در زمینه مسائل فنی واداری عنوان نمود.

 

ارسال دیدگاه

صفحه نخست درباره ما تماس با ما ارسال گزارش RSS

پیوندها





info@shora-safadasht.ir

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شورای اسلامی شهر صفادشت است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است