Thursday 28 March 2024 - پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

بررس مسائل و مشکلات شهرک صنعتی صفادشت

پیامک : ۳۰۰۰۷۶۵۴۳۲۱۷۶۹

تاریخ انتشار: 1 بهمن 1397 - 1:55 ب.ظ
کد خبر: 22350

 

 

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر صفادشت ؛جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهرک صنعتی صفادشت با محوریت بررسی مسائل زیست محیطی و رسیدگی به مشکلات صنعتگران  با حضور مهندس محمودی شاه نشین  نماینده مردم فهیم شهرستانهای ملارد شهریار قدس در مجلس شورای اسلامی ،امام جمعه محترم صفادشت ، آقای حسینی رئیس و آقای مدحت عضو شورای اسلامی شهر، فرماندار شهرستان ملارد ، جمعی از روسای ادارات و هیئت مدیره شهرک صنعتی برگزار شد .

در این جلسه اعضای هیئت مدیره به بیان برخی مسائل و مشکلات موجود در این شهرک پرداخته و خواستار رفع آنان شدند. تسریع در راه اندازی تصفیه خانه مرکزی شهرک و لزوم استاندارد نمودن پسابهای صنعتی، تامین آب شرب و صنعتی، افزایش ولتاژ برق، روشنایی معابر و لکه گیری و بهسازی خیابان های این شهرک عمده درخواست اعضای هیئت مدیره غیر دولتی صفادشت از مسئولان در این جلسه بود.

لازم به توضیح اینکه تعیین تکلیف متولی شهرک صنعتی غیردولتی صفادشت،رعایت کلیه قوانین ومقررات زیست محیطی توسط واحدهای صنعتی، تعیین تکلیف متولی چاه های آب حفر شده در این شهرک و بهسازی و لکه گیری معابر توسط شهرداری قسمتی از مصوبات این جلسه بود. آغاز عملیاتی احداث تصفیه خانه از ابتدای سال ۹۸ از دیگر موضوعاتی بود که شهردار صفادشت به آن اشاره کرد.

 

ارسال دیدگاه

صفحه نخست درباره ما تماس با ما ارسال گزارش RSS

پیوندها





info@shora-safadasht.ir

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شورای اسلامی شهر صفادشت است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است