Friday 26 April 2024 - جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

برگزاری جلسه شورای هماهنگی آموزش و پرورش شهرستان ملارد

خدایار رئیس شورای اسلامی صفادشت در جلسه شورای هماهنگی آموزش وپرورش شهرستان ملارد حضور داشتند.

تاریخ انتشار: 22 شهریور 1400 - 2:19 ب.ظ
کد خبر: 24898

 

 

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرصفادشت ؛ جلسه شورای هماهنگی آموزش و پرورش شهرستان ملارد به ریاست سجاد برنجی فرماندار وبا حضور یزدان یار معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ،خدایار رئیس شورای اسلامی صفادشت ،کریمی شهردارصفادشت ،طیب رضائی فر رئیس اداره آموزش و پرورش ملارد وجمعی دیگر از مسئولین واعضای این شورا در فرمانداری شهرستان برگزارگردید.

برنجی فرماندار شهرستان در این جلسه گفت تا اول مهر ۴۰ کلاس درس جدید به بهره برداری میرسد که نشان از یک فعالیت جدی است اما با درصد بالای رشد دانش آموزان باید با این روند شتاب بگیردو افزود؛تعداد دانش آموزان نسبت به سال گذشته ۵ درصد رشد داشته که نشان از نرخ بالای مهاجرت به شهرستان است.

وی ادامه داد؛از اداره کل آموزش و پرورش استان ، دستگاه های دولتی شهرستان و مدیریت شهری توقع میرود نهایت همکاری را با مجموعه خیرین مدرسه ساز شهرستان داشته باشند تا این عزیزان بتوانند فعالیت خود را سرعت ببخشند.

برنجی درآخر تصریح کرد؛واکسیناسیون فرهنگیان به صورت مطلوب در شهرستان انجام شد که از این باب از شبکه بهداشت و درمان شهرستان و‌ مدیریت آموزش و‌ پرورش کمال تشکر را داریم.

ارسال دیدگاه

صفحه نخست درباره ما تماس با ما ارسال گزارش RSS

پیوندها





info@shora-safadasht.ir

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شورای اسلامی شهر صفادشت است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است