Saturday 20 April 2024 - شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تجلیل از ۲۷ آزاده سرافراز بخش صفادشت

پیامک : ۳۰۰۰۷۶۵۴۳۲۱۷۶۹

https://t.me/joinchat/AAAAAE0p1b-_HWqzqg725A

تاریخ انتشار: 28 مرداد 1399 - 10:36 ق.ظ
کد خبر: 24032
                                                                      به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر صفادشت، همزمان با ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان میهن اسلامی، مراسم تجلیل و تکریم ۲۷ آزاده سرافراز بخش صفادشت با حضور  فرماندار شهرستان ملارد، امام جمعه بخش صفادشت،رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار صفادشت و همچنین جمعی از خانواده محترم  آزادگان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی خوبرو، امام جمعه بخش صفادشت در این مراسم از آزادگان سرافراز دوران دفاع مقدس به عنوان اسوه های صبر، مقاومت و پایداری نام برد و خاطرنشان کرد: روحیه مقاومت و ایستادگی در مقابل ابر قدرت ها و دشمنان ایران و همچنین مقاومت عقلانی و ایستادگی در مقابل دشمنان بخاطر اعتقادات از ویژگی های بارز آزادگان سرافراز میهن اسلامی ماست.

در ادامه مهندس برنجی فرماندار شهرستان ملارد ، در سخنانی به نقش مهم آزادگان در جنگ تحمیلی و آینده انقلاب اشاره کرده و گفت امروز هر چه داریم از این رشادت و مقاومت مردانه آزادگان می باشد. وی افزود: اقتدار، پایداری و ثبات امروزی ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا و همین پایداری و مقاومت آزادگان و صبر خانواده محترم آنها می باشد.

براساس این گزارش، در پایان این مراسم  که با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار گردید ، از آزادگان عزیز و سرافراز بخش صفادشت با تقدیم لوح و هدایایی تجلیل و قدردانی شد.

ارسال دیدگاه

صفحه نخست درباره ما تماس با ما ارسال گزارش RSS

پیوندها





info@shora-safadasht.ir

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شورای اسلامی شهر صفادشت است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است