Tuesday 19 March 2024 - سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

تقدیر شورای اسلامی شهرستان ملارد از شهرداری صفادشت

پیامک : ۳۰۰۰۷۶۵۴۳۲۱۷۶۹

تاریخ انتشار: 22 تیر 1396 - 10:58 ق.ظ
کد خبر: 18195

                        به گزارش روابط عمومی شورای شهرصفادشت : رئیس شورای اسلامی شهرستان ملارد : شهرداری‌ها یکی از ارکان مؤثر در مسیر اعتلا و عمران هستند
رئیس و اعضای شورای اسلامی شهرستان ملارد به مناسبت روز شهرداری ها با حضور در شهرداری صفادشت و اهدای شاخه گل به شهردار و کارکنان شهرداری از زحمات آنان تقدیر و تشکر کردند.
غلامحسین خدایار بابیان اینکه کارکنان شهرداری یکی از اقشار زحمت‌کش و فداکار جامعه هستند که باید قدر زحمات این عزیزان را دانست،گفت:کارکنان شهرداری از اعضای تأثیرگذار این جامعه‌اند که تلاش و عملکرد آن‌ها نقش مهم و تأثیر مستقیم بر بهبود و زندگی و توسعه شهر آحاد جامعه دارند،اما متأسفانه آن‌طور که بایدوشاید زحمات آن‌ها موردتوجه قرار نمی‌گیرد.ازاین‌رو ما وظیفه خود می‌دانستیم که به بهانه روز شهرداری‌ها ضمن قدردانی از زحمات این عزیزان،روز شهرداری‌ها را به آنان تبریک بگوییم.
رئیس و اعضای شورای اسلامی شهرستان ملارد بعد دیدار با شهردار صفادشت ،در ساختمان اداری شهرداری حضور به عمل آورد و با اهدای گل روز شهرداری‌ها را به آنان تبریک گفت.
خدایار بابیان اینکه شهرداری‌ها یکی از ارکان مؤثر در مسیر اعتلا و عمران هستند اظهار داشت:در زیر سایه تخصص و دانش مدیریت شهری پرتلاش کشور است که باوجود مشکلات مالی و رکود در این ارگان خدمت رسان ،توانسته‌ایم در مسیر توسعه و پیشرفت صفادشت گام برداریم.
نائب رئیس شورای اسلامی صفادشت در پایان خاطر نشان کرد : تلاش و پشتکار شهردار صفادشت یکی از وجوه اصلی در راه آبادانی صفادشت است و ما در سیاست‌های مدیریت شهری وظیفه خود می‌دانیم از این تخصص بهره برده و از زحمات آن‌ها قدردانی کرده و روز شهرداری‌ها را به همه زحمت کشان این عرصه تبریک بگوییم.

IMG_5978 IMG_5979 IMG_5998 IMG_6017 IMG_6034 IMG_6055 IMG_6068 IMG_6091 IMG_6106 IMG_6113 IMG_6129 IMG_6144 IMG_6155 IMG_6193

نظرات،دیدگاه ها ،انتقادات وپیشنهادات خودرا به شماره  ۳۰۰۰۷۶۵۴۳۲۱۷۶۹ 

صندوق پیام رسان شورای شهرصفادشت ارسال نمائید.

us6tyno17e2ygdquuind

رایانامه (shorayesafadasht@gmail.com)

us6tyno17e2ygdquuind

ارسال دیدگاه

صفحه نخست درباره ما تماس با ما ارسال گزارش RSS

پیوندها





info@shora-safadasht.ir

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شورای اسلامی شهر صفادشت است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است