Tuesday 19 March 2024 - سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

خدایار: هزینه کردن در آموزش و پرورش سرمایه گذاری است.

پیامک : ۳۰۰۰۷۶۵۴۳۲۱۷۶۹

تاریخ انتشار: 23 آبان 1395 - 9:08 ق.ظ
کد خبر: 16302

                 روابط عمومی شهرداری صفادشت- دکتر غلامحسین خدایار، مسئول کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر صفادشت  ،  با عنوان  این که  هزینه کردن در آموزش و پرورش سرمایه گذاریست و بر این اساس سیاست  شورا و شهرداری صفادشت  از ابتدا در جهت ارائه امکانات آموزشی به صورت سخت افزاری و نرم افزاری  در سطح مدارس شهر بوده ، گفت :  از ابتدای  دوره چهارم شورا تا کنون  بالغ بر مبلغ ۴ میلیارد ریال از درآمد شهرداری  جهت کمک رسانی  به مدارس سطح  بخش در نظر گرفته و پرداخت گردیده که دو میلیارد ریال  آن به مدارس  سطح شهر اختصاص یافته است.

مسئول کمیسیون شورای فرهنگی اجتماعی شورای شهر، تعداد مدارس سطح شهر را بالغ بر ۲۴ مدرسه و مرکز آموزشی دانست و افزود : شهرداری و شورای شهر علاوه بر پیش بینی اعتبار در بوجه سالانه برای عمران مدارس ، اعتبارت زیادی نیز تا کنون صرف امور فرهنگی و آموزشی در سطح شهر و بخش نموده اند. هم چنین مدیریت شهری با جذب خیرین در منطقه برنامه ساخت ۱۴ مدرسه در حوزه شهر را پیگیری نموده که ۹ مدرسه تا کنون احداث و تکمیل گردیده است.

    دکتر خدایار با اشاره به رویکرد کشورهای پیشرفته در اداره هیات امنایی  مدارس و مشارکت شورا و شهرداری  افزود : با این طرح که مدارس به صورت هیات امنا یی  و با مشارکت مردمی و مدیریت شهری  مدیریت شوند ،  بسیار موافقم چرا که زمینه توسعه کیفی علمی و فرهنگی در منطقه را به  دنبال خواهد داشت. 

وی پیرامون حمایت مادی  از دانش آموزان  بی بضاعت بخش  بیان داشت : کلیه این  دانش آموزان تحت حمایت مدیریت شهری می باشند چرا که  معتقدیم باید جهت رشد و بالندگی شهروندان و آینده  شهر  شرایط مساعد را فراهم آوریم .

وی  با عنوان  این که که کلیه امکانات فرهنگی ، آموزشی و تفریحی شهر به جهت تربیت نسل آینده در اختیار دانش آموزان می باشد ،اظهار داشت: فرهنگسرای بعثت شهرداری صفادشت به عنوان متولی اجرا و توسعه فرهنگ شهروندی تا کنون در راستای فرهنگ پذیری دانش آموزان نه تنها در سطح شهر بلکه در سراسر بخش صفادشت در قالب طرح ها و برنامه های موقت و بلند مدت فعالیت چشم گیری داشته است . هم چنین سال هاست  به منظور حمایت از نخبگان علمی شهر از راه یافتگان به دانشگاه های سراسری کشور توسط مدیریت شهری تجلیل به عمل می آید و مصوباتی جهت نخبگان علمی شهر در نظر گرفته شده است.

دکتر خدایار با بیان این که  در حال حاضر از  شرایط کیفی تحصیلی دانش آموزان شهر راضی نیستیم و انتظار می رود  اقدامات بیشتری صورت گیرد ،تاکید داشت  : متاسفانه عدم استقرار اداره آموزش و پرورش در بخش ، توزیع ناعادلانه امکانات و کادر معلمان و مربیان متخصص در سطح مدارس و… در عدم ارتقای کیفی آموزش دانش آموزان تاثیر داشته است.  امیدواریم با توجه به زیر ساخت هایی که مدیریت شهری طی سال ها فراهم آورده است شاهد ارتقای کیفیت تحصیلی فرزندان این منطقه باشیم .

وی در پایان  ضمن قدردانی از زحمات کارکنان فرهنگی و آموزشی اداره آموزش و پرورش در صفادشت  گفت: طی جلسات متعدد با اداره آموزش و پرورش شهرستان،  طرح بیست ساله دانش آموزی  جهت توسعه و ارتقای کیفی آموزشی در منطقه طراحی گردیده است .

us6tyno17e2ygdquuind

پیامک  (۳۰۰۰۷۶۵۴۳۲۱۷۶۹)-رایانامه (shorayesafadasht@gmail.com)

us6tyno17e2ygdquuind

 

ارسال دیدگاه

صفحه نخست درباره ما تماس با ما ارسال گزارش RSS

پیوندها





info@shora-safadasht.ir

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شورای اسلامی شهر صفادشت است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است