Tuesday 19 March 2024 - سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

دومین جلسه بررسی بودجه سال ۹۷ برگزار شد

تاریخ انتشار: 14 بهمن 1396 - 2:36 ب.ظ
کد خبر: 19810

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر صفادشت ؛دومین جلسه بررسی بودجه سال ۱۳۹۷،روز پنج شنبه ۱۲ بهمن در شورای اسلامی شهر صفادشت با حضور شهردار محترم ، رئیس و اعضای شورای شهر ،مشاور عالی ،معاونت اداری مالی شهرداری و کارشناسان خبره آقایان دکتر رهگذر ،مهندس بزرگری و آقای صداقتی نیا با مدیریت آقای مدحت تشکیل گردید .
در این جلسه طولانی بحث های بسیار عمیق و کارشناسی در خصوص مسائل و نقدهای وارده به بودجه تنظیمی از طرف شهرداری مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت که برای اولین بار بودجه به صورت اساسی و کارشناسی مورد نقد و کارشناسی سازنده اعضای کمیسیون قرار گرفت .
لازم به توضیح است که در این جلسه پیشنهاد گردید که بودجه ۹۷ با توجه به محدودیت زمانی با بررسی ردیف ها و اصلاحات موردی در پیش بینی درآمدها و هزینه ها ،ادامه پیدا کند ولی جهت تدوین نظام بودجه ریزی دقیق و کارشناسی در سنوات آینده حتما از ظرفیت کارشناسان این حوزه استفاده گردد .
ضمنا در خصوص چارت سازمانی شهرداری ،حقوق پایه ،نحوه تخصیص اضافه کاریها با توجه به اشکالات اساسی در ساختار سازمانی و پرسنلی جلسات مستقل و ویژه جهت این منظور به زودی تشکیل گردد که تلاش مجموعه شهرداری و شورا اصلاح و کارآمدسازی ساختار سازمانی شهرداری که منجر به رضایت پرسنل زحمت کش شهرداری و شهروندان صفادشت تحقق یابد .

ارسال دیدگاه

صفحه نخست درباره ما تماس با ما ارسال گزارش RSS

پیوندها





info@shora-safadasht.ir

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شورای اسلامی شهر صفادشت است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است