Tuesday 19 March 2024 - سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

رئیس شورای اسلامی شهرستان ملارد در دیدار با امام جمعه صفادشت گفت: پیگیر خلا ء های فرهنگی و گسترش توسعه فرهنگ اصیل اسلامی و انقلابی در شهرستان هستیم .

پیامک : ۳۰۰۰۷۶۵۴۳۲۱۷۶۹

تاریخ انتشار: 12 آذر 1395 - 6:43 ب.ظ
کد خبر: 16486

               به گزارش خبر گزاری برنا در غرب استان تهران، اعضای شورای اسلامی شهرستان ملارد در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن زاده امام‌جمعه سابق بخش صفادشت و عرض تبریک به‌واسطه انتصاب شایسته حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی به‌عنوان امام‌جمعه جدید صفادشت ، برای وی آرزوی موفقیت و بهروزی کردند و ابراز امیدواری کردند شاهد توسعه و پیشرفت بیشتر بخش صفادشت باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهرستان ملارد در این دیدار بابیان اینکه تلاش اعضای شورای شهر و روستای شهرستان  این است که خلا ء های فرهنگی و دغدغه‌های مردم شهرستان را مرتفع کند که شهرداری‌ها و شورا به جد وارد مقوله فرهنگ شده و همت و تلاش برای گسترش و توسعه فرهنگ اصیل اسلامی و انقلابی خواهند داشت.

 خدایار  با تأکید بر عزم جدی شورای اسلامی شهرستان در خدمت‌رسانی صادقانه به مردم شریف شهرستان ملارد ، تلاش برای تحقق اهداف توسعه شهرستان گفت: شورای اسلامی شهرستان با تداوم جلسات این شورا با دستگاهای اجرایی و نمایندگان مجلس در راستای انتقال مشکلات مردم شهرستان به مدیران اجرایی گام مثبتی برداشته است که با دستاوردهای خوبی روبرو بوده است.

قنبر علی صفری عضو شورای اسلامی شهرستان ملارد در شورای استان تهران نیز با مثبت ارزیابی کردن عملکرد دولت تدبیر و امید در طول سالهای اخیر افزود : یکی از آرزوهای مردم در اخترآباد بهره‌مندی از نعمت گاز بود که باهمت و تلاش مجموعه فرمانداری و مدیران استان و تعامل و همدلی شاهد به ثمر رسیدن این پروژه هستیم.

عضو شورای استان تهران با اشاره به اینکه در جداسازی ملارد از شهریار در ابتدا شاهد مخالفت‌های زیادی بودیم ولی اکنون با ارتقاء ملارد از بخش به شهرستان بودجه‌های استانی مستقیم وارد شهرستان شده و امیدواریم که با ارتقاء بخش صفادشت به شهرستان هم که مهم‌ترین دغدغه فعلی اعضای شورای شهرستان است بتوانیم در جذب بودجه و اعتبارات استانی سهم بیشتری داشته باشیم.

photo_2016-12-01_09-53-02

us6tyno17e2ygdquuind

پیامک  (۳۰۰۰۷۶۵۴۳۲۱۷۶۹)-رایانامه (shorayesafadasht@gmail.com)

us6tyno17e2ygdquuind

 

ارسال دیدگاه

صفحه نخست درباره ما تماس با ما ارسال گزارش RSS

پیوندها





info@shora-safadasht.ir

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شورای اسلامی شهر صفادشت است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است