Tuesday 19 March 2024 - سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

راهپیمایی روز قدس با حضور حماسی مردم صفادشتی برگزار شد

تاریخ انتشار: 19 خرداد 1397 - 8:58 ق.ظ
کد خبر: 20498

 

 

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر صفادشت ؛ روز گذشته همزمان با سراسر کشور اجتماع بزرگ و بی‌نظیر مراسم راهپیمایی روز قدس در صفادشت با حضور گسترده مردم متدین و انقلابی و همچنین رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و سایر مسئولین شهری برگزار شد.

شرکت کنندگان در راهپیمایی روز قدس دست نوشته‌هایی مزین به تصاویری از مبارزات مردم فلسطین و قبله اول مسلمانان قدس شریف در دست داشتند، نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی به ویژه رژیم اشغالگر قدس اعلام کردند.

اقشار مختلف مردم بخش صفادشت نیز مانند سایر هموطنان خود از جمله بازاریان و کسبه، فرهنگیان، روحانیان، کارکنان ادارات مختلف، دانشگاهیان، دانش آموزان، مردان و زنان و پیر و جوان همه و همه در این راهپیمایی حضوری گسترده داشتند.

تعدادی از والدین صفادشتی  فرزندان خردسال خود را در راهپیمایی روز قدس همراه خود آورده بودند تا با این حرکت نشان دهند که ملت مسلمان در هر سن و موقعیتی باشد از آرمان‌های ملت فلسطین دفاع می‌کند.

در پایان این راهپیمایی قطعنامه سراسری روز جهانی قدس قرائت شد و راهپیمایی کنندگان با فریادهای الله اکبر مفاد آن را تأیید کردند و پرچم‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی را با سر دادن شعارهای “مرگ بر استکبار” و “مرگ بر اسراییل” به آتش کشیدند.

 

ارسال دیدگاه

صفحه نخست درباره ما تماس با ما ارسال گزارش RSS

پیوندها





info@shora-safadasht.ir

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شورای اسلامی شهر صفادشت است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است