Tuesday 19 March 2024 - سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

شهردارصفادشت: با تمام توان برای رفع مشکلات شهرک مهر تلاش می کنیم.

پیامک : ۳۰۰۰۷۶۵۴۳۲۱۷۶۹

تاریخ انتشار: 13 آبان 1395 - 9:23 ق.ظ
کد خبر: 16155

روابط عمومی شهرداری صفادشت- محمد علی کریمی، شهردار صفادشت در اولین نشست مردمی با شهروندان ناحیه شهرک مهر صفادشت گفت: این شهرک رسما تحویل شهرداری صفادشت نشده و اعتباری جهت خدمات رسانی تخصیص نیافته است با وجود این به  دلیل مشکلات و مسائلی که ساکنان این شهرک با آن مواجه هستند تمام توان خود را جهت رسیدگی به مسایل این ناحیه به کار می گیریم.

وی ادامه داد :۵۳ تعاونی مسکن مهر موظف به ساخت و آماده سازی زیر ساخت های این شهرک بوده اند که متاسفانه برخی از آن ها به تعهدات خود عمل نکرده و متواری شده اند .اسکان زود هنگام ساکنان این شهرک با وجود آماده نبودن زیر ساخت ها مسائل و مشکلاتی فعلی را به وجود آورده است.

 کریمی افزود: رفع بسیاری از این مسایل حاضر جزء وظایف شهرداری نیست و مربوط به دیگر ادارات و ارگان های خدمات رسان می باشد اما آن چه که وظیفه ذاتی شهرداری هاست هم چون جمع آوری زباله، حمل ونقل، ترافیک شهری ، ایمن سازی شهری و خدمات آتش نشانی علی رغم عدم اختصاص بودجه و اعتبار  با استفاده از اعتبارات و درآمدهای شهر صفادشت انجام شده است. در پایان این نشست مردمی ، شهردار صفادشت از مناطق خطر ساز این شهرک بازدید نمود.

گفتنی است شهرک مسکن مهر صفادشت ناحیه گسسته شهرداری صفادشت است که  در فاصله  هشت کیلومتری آن قرار دارد و در حال حاضر بالغ بر ۶ هزار نفر جمعیت دارد. که عدم وجود امکانات و زیر ساخت های مطرح شده باعث ایجاد مشکلات متعدد جهت ساکنان این شهرک شده که عمدتا کم بضاعت و از طبقه کارگر هستند. در این راستا با وجود این که شهردای صفادشت هیچ تعهد قانونی نسبت به شهرک ندارد اما در حد توان از ارائه خدمات دریغ نکرده است.

9078 9079 9080 9081

us6tyno17e2ygdquuind

پیامک  (۳۰۰۰۷۶۵۴۳۲۱۷۶۹)-رایانامه (shorayesafadasht@gmail.com)

us6tyno17e2ygdquuind

 

ارسال دیدگاه

صفحه نخست درباره ما تماس با ما ارسال گزارش RSS

پیوندها





info@shora-safadasht.ir

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شورای اسلامی شهر صفادشت است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است