Tuesday 19 March 2024 - سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

معارفه معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری شهرستان ملارد

پیامک : ۳۰۰۰۷۶۵۴۳۲۱۷۶۹

تاریخ انتشار: 16 شهریور 1395 - 1:57 ب.ظ
کد خبر: 15680

                 به گزارش روابط عمومی فرمانداری ملارد ، محمد امامی امین معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری تهران ، طی حکمی آقامعلی سلطانی ر ا بعنوان معاون جدید برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری ملارد منصوب کرد .

در مراسمی که با حضور مجتبی شاهقلیان معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ملارد شهرستان ملارد وجمعی از کارکنان این فرمانداری برگزار شد معاون جدید این فرمانداری  معرفی شد .
مجتبی شاهقلیان معاون سیاسی انتظامی فرماندار این تغییر و تحولات را جزء قوانین اداری دانست و تصریح کرد هر کدام از ما با پذیرش این اصل، همواره بعنوان یک سرباز در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهیم بود . شاهقلیان افزود: انتصاب مدیران و مسوولان در سراسر کشور در دولت تدبیر و امید در سایه خردورزی ، اعتدال ، تدبیر و نگاه کارشناسی با در نظر گرفتن شاخصه های مهم اعتدال و عقلانیت و کارآمدی انجام می شود. سلطانی  نیز در سخنانی ضمن تشکر از حسن اعتماد فرماندار شهرستان ملارد ، رابطه فی مابین کارکنان را کار و تلاش در چارچوب و بر مدار قانون ذکر کرد و اظهار امیدواری کرد با عمل به وظایف ، کمک و مدد متعهدانه ، موچبات رضایت خدا و خلق خدا را فراهم کنیم .
گفتنی است سلطانی پیش از این به عنوان بخشدار مرکزی شهرستان ملارد مشغول به خدمت بوده است.

1304

us6tyno17e2ygdquuind

پیامک  (۳۰۰۰۷۶۵۴۳۲۱۷۶۹)-رایانامه (shorayesafadasht@gmail.com)

us6tyno17e2ygdquuind

 

ارسال دیدگاه

صفحه نخست درباره ما تماس با ما ارسال گزارش RSS

پیوندها





info@shora-safadasht.ir

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شورای اسلامی شهر صفادشت است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است