Tuesday 19 March 2024 - سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

مهندس محمودی نماینده مجلس:روز قدس نشان از اتحاد مسلمانان دارد

تاریخ انتشار: 19 خرداد 1397 - 1:31 ب.ظ
کد خبر: 20529

 

 

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر صفادشت ؛مهندس محمودی شاه نشین، نماینده مردم شهرستان های شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی، درانتهای راهپیمایی روزقدس ودرجمع مردم صفادشت پیش ازخطبه های نماز جمعه بخش صفادشت سخنرانی نمود.

آقای محمودی گفت: راهپیمایی روز قدس به مردم مظلوم سرزمین فلسطین پیام می دهد که مردم مسلمان دنیا به حمایت از شما ایستاده اند و خواهند ایستاد. روز قدس، روز مقاوت اسلامی است و راهپیمایی شکوهمند روز قدس نشان از اتحاد مسلمانان دارد.در روز جهانی قدس امت اسلامی ایران با حمایت از ملت مظلوم فلسطین و محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی  راهپیمایی می‌کنند.

نماینده مردم راهپیمایی روز قدس را نشان گر اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی معرفی کرد و اظهار داشت: جمعه آخر هر ماه مبارک رمضان با تدبیر بنیانگذار رهبر کبیر انقلاب اسلامی به نام روز بزرگداشت قدس و به منظور مبارزات مردم مظلوم و ستم کشیده فلسطین برگزار می شود. در تمام دنیا و هر جا که مسلمانی است در این روز به اعتراض جنایات رژیم صهیونیستی اقدام به راهپیمایی و حضور در مجامع عمومی می کند.

وی افزود: در روز قدس نباید سکوت کرد. این روز، روز فریاد علیه کسانی که با نهضت های آزادی بخش دنیا مخالفت دارند. فریاد بر آنهایی که پشت پرده با صهیونیست ها، اسرائیل و امریکا زد و بند و توطئه می کنند. قدس، روز فریاد علیه رژیم کودک کش اسرائیل است.سال های سال است که هر روز، روز قدس پیام آور این نکته اساسی است که مردم آزاد دنیا بیدار هستند و می بینند جنایاتی که صهیونیست ها به پشتوانه امریکا انجام می دهند بر کسی پوشیده نیست.

محمودی با اشاره به مهمترین پیام راهپیمایی روز قدس تصریح کرد: راهپیمایی روز قدس به مردم مظلوم سرزمین فلسطین پیام می دهد که مردم مسلمان دنیا به حمایت از شما ایستاده اند و خواهند ایستاد. روز قدس، روز مقاوت اسلامی است و راهپیمایی شکوهمند روز قدس نشان از اتحاد مسلمانان دارد.

 

ارسال دیدگاه

صفحه نخست درباره ما تماس با ما ارسال گزارش RSS

پیوندها





info@shora-safadasht.ir

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شورای اسلامی شهر صفادشت است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است