Saturday 20 April 2024 - شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیام تبریک رئیس شورای اسلامی شهرصفادشت به مناسبت نهم اردیبهشت ،روز ملی شوراها

پیامک : ۳۰۰۰۷۶۵۴۳۲۱۷۶۹

https://t.me/joinchat/AAAAAE0p1b-_HWqzqg725A

تاریخ انتشار: 9 اردیبهشت 1399 - 8:47 ق.ظ
کد خبر: 23704

 

 

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر صفادشت، سید علی حسینی رئیس شورای شهر طی پیامی نهم اردیبهشت‌ماه را که با تأسیس شورا، در تقویم جمهوری اسلامی ایران به نام «روز ملی شورا» نام‌گذاری شده است، به کلیه اعضای شورای شهر تبریک گفتند.
متن پیام به شرح ذیل است:
شورا نهادی مقدس است که بدون شک نشان دهنده عمق تفکر مردم‌سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده که ریشه در قرآن و مبانی گسترده دین مبین اسلام دارد.
با تأسیس شورای اسلامی شهر فرایند واگذاری امور به مردم و نقش‌آفرینی آنان در تعیین سرنوشت خود و جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کنند، عینیت یافت و بیش‌ازپیش مشاهده شد.
شورائیان با وظیفه‌شناسی در حل مشکلات شهر و روستا تلاش می‌نمایند و با امانت، کفایت، درایت و کیاست و حسن سلوک برای نیل به جامعه شهروند مدار، خالصانه و عاشقانه کوشش می‌نمایند و در جهت بالندگی، شکوفایی، عمران و آبادانی قدم برمی‌دارند.
در همین راستا روز شورا را به تمامی اعضای تلاشگر شورای شهر شهید پرور صفادشت، که صادقانه و خالصانه تنها باهدف خدمت به مردم پا به عرصه حل مسائل و مشکلات شهری گذاشته، تبریک می‌گویم و از درگاه احدیت برای آنان عمری پر برکت جهت ادامه راه خدمت‌رسانی، خواستارم.

ارسال دیدگاه

صفحه نخست درباره ما تماس با ما ارسال گزارش RSS

پیوندها





info@shora-safadasht.ir

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شورای اسلامی شهر صفادشت است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است