Friday 26 April 2024 - جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در شهرستان ملارد افتتاح شد

پیامک : ۳۰۰۰۷۶۵۴۳۲۱۷۶۹

تاریخ انتشار: 16 مهر 1397 - 1:34 ب.ظ
کد خبر: 21317

 

 

 

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر صفادشت ، مراسم افتتاحیه دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی شهرستان ملارد با حضور ؛  پرویز سروری؛ نماینده دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان تهران،سیدعلی حسینی رئیس و دکتر غلامحسین خدایار عضو شورای اسلامی شهرصفادشت، مسئولان شهرستانی، خانوده شهدا و ایثارگران در کنار آستان مقدس امام زاده ابراهیم (علیه السلام)  ملارد برگزار شد.
سروری نماینده  آستان قدس رضوی  در استان تهران در حاشیه این مراسم  امام رضا(ع) را مظهر برکت و رحمت در ایران اسلامی دانست و عنوان کرد: خدا را شاکریم که کشورمان به وجود این امام مهربان متبرک است.
وی طرح کانون های خادمیاری را کاری ارزشمند از آستان قدس رضوی دانست و ابراز کرد: در این طرح همه افراد می‌توانند به عنوان خادم امام رضا(ع) در شغل و حرفه خود به محرومین و نیازمندان خدمت رسانی کنند.

در ادامه این مراسم حجت السلام سید حسین حسینی نوری امام جمعه محترم ملارد، نشر اندیشه‌های نورانی امام رضا(ع)، توسعه فرهنگ رضوی و سبک زندگی امام مهربانی‌ها را برنامه‌های مهم در سیاست‌های راهبردی آستان قدس رضوی دانست .وی عنوان کرد: بسیاری از مشکلاتی که امروز انسان معاصر با آن دست در گریبان است، با نشر اندیشه امام رضا(ع) و فرهنگ رضوی برطرف خواهد شد.

لازم به توضیح است که در این مراسم آقای جابر کریمی به عنوان سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در شهرستان ملارد منصوب و حکم خود را از مسئولین حاضر دریافت نمود .

 

دیدگاه بسته شده است.

صفحه نخست درباره ما تماس با ما ارسال گزارش RSS

پیوندها





info@shora-safadasht.ir

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شورای اسلامی شهر صفادشت است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است