Saturday 4 May 2024 - شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

بررسی تغییر نام شهرک مهر صفادشت در جلسه کمیسیون نامگذاری

معاون شهردار صفادشت از برگزاری جلسه کمیسیون نامگذاری این شهرداری خبر داد.

تاریخ انتشار: 27 مهر 1400 - 10:30 ق.ظ
کد خبر: 25293

 

 

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر صفادشت ؛جلسه کمیسیون نامگذاری معابر و اماکن عمومی شهرداری صفادشت با حضور عبدی نکو معاون شهردار صفادشت ،خدایار رئیس شورا وسعادت عضوشورای اسلامی ،عنبر بیز رئیس اداره بنیاد شهید شهرستان ملارد،سعیدی شهردار ناحیه یک شهرک مهر صفادشت و نمایندگانی از ادارات بخشداری و فرهنگ و ارشاد شهرستان در محل این شهرداری برگزار گردید.

در این جلسه که به ریاست عبدی نکو برگزار شد، ضمن بررسی درخواست های ارسالی شهروندان به این کمیسیون مقرر گردید، نسبت به تغییر نام شهرک مهر صفادشت طی آگاهی فراخوان عمومی، برگزار و از بین اسامی پیشنهادی شهروندان نام جدید این شهرک پس از طی مراحل قانونی انتخاب گردد.

همچنین کوچه های جدید التاسیس در خیابان گل نرگس شهر به نامهای گل نرگس ١ و ٢ نامگذاری و با هماهنگی اداره منابع طبیعی و دهیاری روستای دهک از میدان دهک به سمت جنوب تا سه راهی جنگلکاری شهرداری به نام خیابان جنگلبان نامگذاری شود.

معاون شهردار صفادشت در خصوص نامگذاری برخی از خیابان ها و کوچه های شهر به نام شهدای معزز نیز افزود: انتخاب نام خانوادگی شهدا جهت نامگذاری خیابان ها و اماکن عمومی از الویت های نامگذاری می باشد که با همکاری شهرداری این شهرک نسبت به تغییر برخی از این اسامی پس از بررسی اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

صفحه نخست درباره ما تماس با ما ارسال گزارش RSS

پیوندها





info@shora-safadasht.ir

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شورای اسلامی شهر صفادشت است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است