Saturday 27 April 2024 - شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تشدید برخورد با ساخت و ساز های غیر مجاز در ایام پایانی سال

سرپرست فرمانداری ملارد بر لزوم فعال شدن گشت‌های نوروزی برای جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز تاکید کرد.

تاریخ انتشار: 26 اسفند 1402 - 9:08 ق.ظ
کد خبر: 35937

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ملارد، امین اسدی در هفتمین جلسه ستاد هماهنگی، پیشگیری و مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز با تاکید بر فعال شدن گشت های نورزی تاکید و اظهار کرد: می بایست دستگاه‌های اجرایی از جمله بخشداریها، شهرداریها،جهاد کشاورزی و منابع طبیعی و آبخیزداری تمهیدات لازم را برای جلوگیری از هر گونه تغییر کاربری و ساخت و ساز غیرمجاز انجام داده و گشت ها خود را در ایام تعطیلات به صورت محسوس و نامحسوس فعال نمایند.

وی با تاکید بر مقابله جدی و بدون اغماض با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز، افزود: نباید اجازه دهیم عده ای به خاطر منافع شخصی به اراضی ملی و زراعی دست درازی کنند.

سرپرست فرمانداری ملارد با بیان اینکه قانون معیار و ملاک مسئولین امر درمقابله با ساخت و سازها باشد؛ اظهار داشت: باید اطلاع رسانی مناسب و آگاهی دهی لازم برای آحاد مردم از طرق مختلف برای اطلاع از مفاد قانونی خرید و فروش و ساخت در زمین های کشاورزی، ملی و خارج از محدوده معمول شود.

رئیس ستاد مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز شهرستان ملارد با بیان اینکه براساس گزارشات واصله عمده ساخت و ساز غیرمجاز با هدایت مشاورین املاک فاقد پروانه انجام می شود، ادامه داد: با مشاوران املاکی که بدون اخذ مجوز فعالیت دارند، در اسرع وقت برخورد شود.

نماینده عالی دولت در ملارد مصوبات ستاد مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز را بر همه دستگاه ها لازم الاجرا عنوان کرد و گفت: مصوبات در یک بازه زمانی مشخص تا حصول نتیجه پیگیری و به دبیرخانه ستاد گزارش شود.

گفتنی است در این جلسه سعادت عضو شورای اسلامی شهر صفادشت نیز حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

صفحه نخست درباره ما تماس با ما ارسال گزارش RSS

پیوندها





info@shora-safadasht.ir

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شورای اسلامی شهر صفادشت است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است