Wednesday 8 May 2024 - چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

دهمین جلسه کمیسیون فرهنگی وخانواده شورای اسلامی دوره ششم شهرصفادشت

این جلسه با محوریت تشکیل کمیته اموربانوان زیر مجموعه کمیسیون فرهنگی وخانواده برگزارگردید.

تاریخ انتشار: 8 آذر 1401 - 1:05 ب.ظ
کد خبر: 28182

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرصفادشت ؛ دهمین جلسه کمیسیون فرهنگی وخانواده شورای اسلامی صفادشت به ریاست غلامحسین خدایار وبا حضور زرگر نایب رئیس شورا، کریمی شهردارصفادشت احمدی مسئول فرهنگسرای بعثت وبرخی از مدیران مدارس دخترانه ومسئولین فرهنگی هنری شهر درسالن جلسات شهید خرقانی این شورا تشکیل گردید.

 

پس ازتلاوت قرآن، خدایار رئیس شورای اسلامی این جلسه را با این عنوان آغاز کرد که طبق وعده ای که درآغاز دوره ششم داده شده بود وبا توجه به اینکه بانوان نقش مهمی در جامعه درکنار مردان ایفا میکنن اهم از فعالیت سیاسی ،اجتماعی واقتصادی وغیره محوریت جلسه را تشکیل کمیته بانوان زیر مجموعه کمیسیون فرهنگی شورا عنوان کرد.

 

خدایار اظهار داشت، این کمیته جلساتی مستقل با موضوع امور بانوان تشکیل خواهد داد واین اولین جلسه در این خصوص میباشد و مفاد جلسه نیز بصورت اختصاصی در مورد بانوان میباشد وامید واریم موجب رشد وارتقاء بحث فرهنگی، ورزشی اجتماعی وحتی سیاسی بشود ولازم است حداقل هر فصل جلسات این کمیته با حضور اعضای حقیقی وافتخاری تشکیل شود.

 

پس از آن احمدی مسئول فرهنگسرای بعثت به ارائه گزارشی در خصوص عملکرد فرهنگی به ویژه در امور بانوان در حوزه فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری صفادشت پرداخت.

 

در ادامه کریمی شهردار صفادشت به بیان نقطه نظرات خود در زمینه حضور بانوان چه در فعالیت های اجتماعی وغیره و همچنین تشکیل این کمیته پرداخت وبعد از آن بانوان حاضر در جلسه نظرات خود در این زمینه را بیان نمودند.

 

 

ارسال دیدگاه

صفحه نخست درباره ما تماس با ما ارسال گزارش RSS

پیوندها





info@shora-safadasht.ir

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شورای اسلامی شهر صفادشت است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است