Saturday 18 May 2024 - شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

نشست روابط عمومی ادارات و نهادهای دولتی و غیر دولتی شهرستان ملارد

.

تاریخ انتشار: 30 اردیبهشت 1401 - 3:42 ب.ظ
کد خبر: 26622

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرصفادشت ؛ نشست روابط عمومی ادارات و نهادهای دولتی و غیر دولتی شهرستان ملارد با حضور جابر کریمی فرماندار ملارد و یزدان یار معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

جابر کریمی فرماندارشهرستان ملارد در جمع مسئولین روابط عمومی ادارات و نهادهای دولتی و غیر دولتی این شهرستان با تبریک فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت روز روابط عمومی و ارتباطات در سخنانی گفت:

در عصر حاضر، روابط عمومی یکی از دستاوردهای بزرگ قرن بیستم در عرصه ارتباطات هستند و به عنوان یکی از ارکان مهم و دخیل در ارتقاء و پیشرفت هر سازمان، نهاد و جامعه‌ای به شمار می رود.

از ویژگی های یک روابط عمومی موفق اطلاع رسانی درست و به موقع اخبار، پرهیز از عوام فریبی، معرفی خدمات و فعالیت های دستگاه متبوع و تلاش برای جذب حداکثری مخاطب می باشد.

عملکرد مطلوب و درست روابط عمومی هر دستگاه و نهادی، عرصه رو برای افرادی که به دنبال تخریب و ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه هستند را محدود خواهد کرد.

فعالیت روابط عمومی بسیار گسترده می باشد، روابط عمومی به عنوان حلقه اتصال مدیران و مردم می بایست نتیجه اقدامات دستگاه خود بازخورد گرفته و نحوه عملکردشان در حوزه های مختلف را بازشناسی و بهبود ببخشند .

از مسئولین روابط عمومی انتظار می رود ،خدمات و تلاش های مدیران مجموعه خود را به نحو شایسته با ابزارهایی که امروز در جامعه مردم با آن سر کار دارن به اطلاع مردم رسانده شود.

کریمی: امید بخشی به آینده، اعتماد سازی در بین اقشار مختلف مردم و اطلاع رسانی از وظایف روابط عمومی هاست.

فرماندار ملارد با اشاره به بخشی از وظایف روابط عمومی ها در دستگاه ها گفت:
شهرستان ملارد ظرفیت و پتانسیل خوبی در حوزه های مختلف نیروی انسانی، صنعتی، گردشگری، کشاورزی دارد و وظیفه روابط عمومی ها شناساندن این ظرفیت ها در سطح جامعه است.

امید بخشی به اینده، اعتماد سازی در بین اقشار مختلف مردم و اطلاع رسانی به موقع اخبار بخشی از وظایف کلیدی روابط عمومی هاست که باید در این مسیر برنامه ریزی درست وجود داشته باشد.

امروز با گذشت ۴۴ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی، دولت مردمی سیزدهم به ریاست حضرت ایت الله رئیسی با هدف ایجاد تحول در عرصه های مختلف کشور به ویژه در عرصه اصلاح اقتصادی و بهبود وضعیت معیشت مردم پا به عرصه خدمت گذاشته است.

در این برهه از زمان دشمن با استفاده از ابزار رسانه و تحریف واقعیت ها، به دنبال ایجاد یاس و نامیدی در جامعه هست و متاسفانه عده ای هم در داخل این رسانه ها رو همیاری می کنند، از روابط عمومی دستگاه ها و نهادهای دولتی و حاکمیتی انتظار می رود با بکارگیری ایده های خلاقانه و استفاده از ابزارهای گوناگون، خدمات و دستاوردهای ۴۴ ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی و موفقیت های دولت مردمی سیزدهم در عرصه های بین المللی و داخلی را از ابتدای روی کار آمدن و سیاست های دولت در ایجاد تحول اقتصادی به ویژه در زمینه اصلاح و هدفمند کردن یارانه ها را به اطلاع مردم برسانند.

 

 

ارسال دیدگاه

صفحه نخست درباره ما تماس با ما ارسال گزارش RSS

پیوندها





info@shora-safadasht.ir

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شورای اسلامی شهر صفادشت است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است