Thursday 2 May 2024 - پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

نشست سرپرست فرمانداری ملارد با اعضای شوراهای اسلامی بخش ها و شهرهای ملارد و صفادشت

.

تاریخ انتشار: 24 بهمن 1402 - 9:38 ق.ظ
کد خبر: 35524

در این جلسه که در سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد، اسدی سرپرست فرمانداری ملارد گفت،شوراها نقش موثری در آگاه سازی مردم برای مشارکت در انتخابات دارند.

 

سرپرست فرمانداری ملارد با تاکید بر نقش مهم شوراهای شهر و روستا در افزایش مشارکت مردم در انتخابات گفت: همه باید برای حضور حداکثری مردم در عرصه مهم انتخابات امسال تلاش کنیم.

 

امین اسدی عصر دوشنبه (۲۳ بهمن) در جمع اعضای شوراهای اسلامی بخش ها و شهرهای ملارد و صفادشت با تبریک اعیاد شعبانیه در سخنانی با اشاره به جایگاه رفیع شوراها در بین مردم اظهارداشت: شوراها نقش مردم در تعیین سرنوشت و دستاوردها و پیشرفت های کشور را بعد از انقلاب تبیین کرده و مردم را تشویق کنند تا به صحنه انتخابات بیایند.

 

سرپرست فرمانداری ملارد، افزود: سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت چهار رکن اصلی و مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بحث انتخابات است که همه ما باید تلاش کنیم که هر چهار شاخص با تمام توان مدنظر باشند.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان ملارد تصریح کرد: مردم با بصیرت ایران اسلامی علی رغم مشکلات به دلیل اینکه راه انقلاب را قبول دارند در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه حضور یافتند و ثابت کردند از مسئولان جلوتر هستند.

 

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه شوراها باید موقعیت والای خود را خوب درک کنند و به شوراها نگاه رفع تکلیفی نداشته باشند، اظهارداشت: قانونگذار برای شوراها جایگاه ویژه‌ای تعیین کرده و نباید از این جایگاه غفلت شود.

 

اسدی، شوراها را مصداق مردم سالاری دینی عنوان کرد و بیان داشت: ایجاد رویه واحد رفتاری بین شورا ها مهم است و می توان نقاط قوت را احصا و نقاط قابل بهبود را شناسایی و رفع کرد.

 

سرپرست فرمانداری ملارد با بیان اینکه روش بودجه نویسی و درآمدها در شهرداری ایراد دارد، گفت: ایراداتی که بعدها در رابطه با محقق نشدن بودجه وجود دارد ناشی از اشتباهات اولیه در اصل بودجه نویسی است.

 

ارسال دیدگاه

صفحه نخست درباره ما تماس با ما ارسال گزارش RSS

پیوندها





info@shora-safadasht.ir

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شورای اسلامی شهر صفادشت است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است