Wednesday 8 May 2024 - چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

نشست قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شهرستان ملارد

تاکید سرپرست فرمانداری ملارد بر اطلاع رسانی تسهیلات مختلف قانون جمعیت و خانواده

تاریخ انتشار: 4 اردیبهشت 1403 - 8:09 ق.ظ
کد خبر: 36419

سرپرست فرمانداری ملارد با بیان اینکه همه دستگاه ها مکلف به اجرای تکالیف خود در حوزه قانون جوانی جمعیت هستند، گفت: می بایست تسهیلات مربوط به قانون حمایت از جمعیت و خانواده از طرق مختلف اطلاع رسانی عمومی شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ملارد، امین اسدی سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد در اولین جلسه جمعیت و خانواده با اشاره به اهمیت مقوله خانواده و جوانی جمعیت در بالندگی و نشاط جامعه گفت: حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، از جمله تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است، از همین رو در دولت سیزدهم تمام دستگاه های اجرایی موظف به برنامه‌ریزی و پیگیری این مهم هستند.

وی اظهارداشت: اگر می خواهیم به نتیجه مطلوب در حوزه افزایش جمعیت و خانواده برسیم و این جلسات تشریفاتی نباشد، باید به صورت جدی به وظایفی که قانونگذار برای ما مشخص کرده است عمل کنیم.

اسدی تاکید کرد: ادارات تسهیلاتی را که قانونگذار در خصوص قانون حمایت از جمعیت و خانواده مشخص کرده است را از طرق مختلف به اطلاع عموم مردم شهرستان برسانند.

نماینده عالی دولت در شهرستان ملارد تصریح کرد: هماهنگی همه حوزه‌های اداری و مردمی برای اجرای سیاست‌های خانواده و جوانی جمعیت مورد تاکید است تا اقدامات موثری را در زمینه فرزندآوری و جوانی جمعیت دنبال کنیم.

گفتنی است در این جلسه خدایار رئیس شورای اسلامی شهر صفادشت واحمدی مسئول فرهنگسرای بعثت شهرداری صفادشت حضور داشتند.

 

ارسال دیدگاه

صفحه نخست درباره ما تماس با ما ارسال گزارش RSS

پیوندها





info@shora-safadasht.ir

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شورای اسلامی شهر صفادشت است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است