Sunday 5 May 2024 - یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

نقش روحانیون در تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، مهم و اثرگذار است

سرپرست فرمانداری ملارد گفت: روحانیون با تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، نقشه ها و توطئه های دشمنان را نقش بر آب کنند.

تاریخ انتشار: 18 بهمن 1402 - 8:54 ق.ظ
کد خبر: 35447

امین اسدی سرپرست فرمانداری ملارد شامگاه (سه شنبه ۱۷ بهمن )در جمع روحانیون بخش صفادشت با تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت امام موسی کاظم علیه السلام، اظهارداشت: ضرورت دارد در شرایط کنونی از همه ظریفت های تبلیغی برای روشنگری و خنثی کردن توطئه دشمن استفاده کرده و با بیان دستاوردهای نظام، روح امید را در جامعه تزریق کنیم.

 

وی با بیان اینکه مهمترین گام دولت مردمی حضرت آیت الله رئیسی از بین بردن فاصله ها بین مردم و مسئولان اجرایی است،افزود: تلاش می‌کنیم با اقدامات مختلف فاصله ایجاد شده میان مردم و مسئولان برداشته شود.

 

اسدی در ادامه سخنان خود، عنوان کرد:
همزمان با گرامیداشت دهه فجر ۵۲ پروژه با ۱۱۱ هزار میلیارد ریال در حوزه های صنعتی، عمرانی، درمانی و خدماتی در این شهرستان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

 

در ادامه این نشست ائمه جماعات به بیان دیدگاه ها، نظرات و پیشنهادات خود در حوزه اتحاد و همبستگی عمومی و همچنین مرتفع شدن مسائل و مشکلات بخش صفادشت و به تبع آن امیدآفرینی در بین مردم اشاره نمودند.

 

قابل ذکراست، در این نشست صمیمی حجت الاسلام خوبرو امام جمعه، حجت الاسلام آرام رییس دفتر هیئت نظارت برانتخابات شهرستان، دستگردی بخشدار صفادشت، کریمی شهردار و خدایار رئیس شورای اسلامی شهر صفادشت نیز حضور داشتند.

 

ارسال دیدگاه

صفحه نخست درباره ما تماس با ما ارسال گزارش RSS

پیوندها





info@shora-safadasht.ir

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شورای اسلامی شهر صفادشت است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است