Sunday 28 April 2024 - یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

سرپرست فرمانداری ملارد بر لزوم افزایش سرانه های فرهنگی و مذهبی شهرک امید تاکید کرد.

.

تاریخ انتشار: 26 اسفند 1402 - 9:12 ق.ظ
کد خبر: 35941

امین اسدی  به همراه حجت الاسلام خوبرو امام جمعه، خدایار رئیس شورای اسلامی شهر، زرگر شهردار ناحیه یک شهرک امید صفادشت و جمعی از مسئولین بخش صفادشت از اماکن فرهنگی و مذهبی شهرک امید بازدید و در جریان مسائل و مشکلات این اماکن قرار گرفت.

سرپرست فرمانداری ملارد در ابتدای حضور خود در شهرک امید صفادشت به زیارت قبور مطهر شهدای گمنام رفت و بر تشکیل هیئت امناء، ساخت المان و ساماندهی این مکان مقدس تاکید کرد.

بخشی دیگر از زمان حضور سرپرست فرمانداری ملارد در این شهرک به بازدید از پایگاه های بسیج، اماکن ورزشی و مساجد اختصاص یافت.

سرپرست فرمانداری ملارد در ادامه در نشستی با جمعی از مدیران شهرستان و بخش با تاکید بر اینکه تامین زیرساخت های لازم برای ارتقای فرهنگ عمومی از وظایف دولت است، افزود: اقدامات فرهنگی نیازمند همکاری و هماهنگی بین دستگاه ها با ابزارهای فرهنگی مناسب است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون برای ارتقاء سرانه های فرهنگی و مذهبی توجه چندانی نشده است، تصریح کرد: باید برای هر فرد مانند سرانه ورزش، بهداشت و آموزشی سرانه فرهنگی تخصیص داده شود.

اسدی با اشاره به مشکلات بیان شده یک فرصت دو ماهه به مدیران مربوطه برای پیگیری و حل مسائل عنوان شده داد و گفت: مدیران مکلف به پیگیری مصوبات تا حصول نتیجه هستند.

ارسال دیدگاه

صفحه نخست درباره ما تماس با ما ارسال گزارش RSS

پیوندها





info@shora-safadasht.ir

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شورای اسلامی شهر صفادشت است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است